zondag 26 juni 2011

Eindelijk

weer eens naar een rommelmarkt geweest, na weken ziek op bed gelegen te hebben. Deze was lekker dichtbij, en ik voelde me redelijk . En het was niet druk, dus heb lekker kunnen struinen. Bij een kraam stond heel veel emaille voor maar 2,50 per stuk, ja ook de grote kan, die ik al heel lang wilde hebben.Staat straks super in mijn nieuw keuken op de planken.



Ik zat al in de auto naar huis toen ik dacht, stommerd je had meer moeten meenemen, ook deze zinken emmers waren maar 2,50. Dus nog even terug gegaan, en 2 emmers en dit porseleinen kannetje meegenomen.

1 opmerking:

  1. Hoi Corien,

    Welkom terug op blogs.
    Ja soms doet het blog rare dingen he. Ik kan nog steeds de datum niet veranderen onderin bij blogpost. Lijkt het net of ik berichten midden in de nacht heb geplaats.
    Maar goed, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Leuk om je weer even te begroeten in de winkel.
    Je weet het je bent meer dan welkom.
    Als het zo druk als zaterdag wordt is er weinig tijd voor een uitgebreide babbel, maar goed kan je wel lekker even rondkijken.

    Je emaille aankopen zijn echt een koopje en ze zijn super mooi!

    Fijne week en tot gauw weer,
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen