zondag 10 juli 2011

Nieuwe vondsten

Kon het niet laten om vandaag toch even naar een rommelmarkt te gaan. Op het moment zijn er niet zo heel veel, maar in Leiden is er de hele zomer 1, wel dezelfde standhouders steeds, maar soms hebben ze weer iets nieuws bij zich. Dus ook deze x weer wat leuks gescoord.

3 leuke apothekersflesjes, die ik al heel lang zocht Een super mooie dekschaal,en ronde schaal van Boch

Dit lampje voor de slaapkamer, moet natuurlijk nog even geverfd worden. Helaas hadden ze er geen 2, dus nu nog op zoek naar iets wat er op lijkt

En natuurlijk wat kant, een oud kanten zakdoekje en een oude pyamazak

Deze plaat had ik al een tijdje geleden gekocht bij Verrassend Goed, maar nog geen lijst voor. Plots bedacht ik dat ik op zolder nog 2 lijsten had liggen, en hij past precies, helemaal goed zo.

1 opmerking:

  1. Hoi Corien,
    Wat een mooie vondsten. Altijd leuk he om weer wat supergaafs te scoren.
    De lijst, ja wat kan ik daar nou anders op zeggen dan ...helemaal top.
    Dat je die op zolder had liggen, kwam nu weer goed van pas. Wie wat bewaart die heeft wat.
    Vandaag even voor opening naar Antiekmarkt Dreef geweest.
    Fijn weekend en geniet lekker van al dit moois.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen