woensdag 21 september 2011

De vloer

Zo de vloer ligt erin, dat was wel even afzien. Zondag avond moest de hele kamer leeg, en mochten we er 3 dagen niet meer in, ook de katten niet. Dus dat was eten bij mijn ouders, en verder boven bivakkeren samen met de katten. Ik ben blij dat dat gebeurd is, nu volgende week de stucadoor nog, en dan kunnen we eindelijk af gaan werken. Dit is ie geworden, een grote witte matte tegel.In eerste instantie had ik gekozen voor deze laminaat vloer, die erg op echt hout lijkt, maar mijn man was er zo op tegen, ivm de katten. Niet erg praktisch, en aangezien er vaak meer water naast dan in de waterbak ligt zag ie dat echt niet zitten. Dus heb ik moeten kiezen voor een tegel, nu ie ligt kan ik er wel mee leven, maar een houten vloer was mooier geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten