woensdag 7 november 2012

Brocante in de kerk

Zondag ben ik met een vriendin naar Edam geweest waar een brocante markt was in de kerk. Omdat Wil nachtdienst had had ik ook de kinderen mee. Toen we daar aankwamen stond er een rij, niet normaal meer en die mensen gaan natuurlijk ook allemaal naar binnen, een gekkenhuis dus. Vond het niet echt leuk, de locatie was super, het aanbod geweldig, de kramen mooi, maar kon bijna nergens bij zeker met de kinderwagen niet. Sommige mensen liepen rond alsof het de doldwaze dagen waren, erg jammer. Zijn dus weer snel weggegaan en heb denk de helft niet kunnen zien, stond soms wel 2 rijen dik bij de kramen. Daarna zijn we nog even doorgereden naar Jose in de Beemster waar we nog lekker rondgesnuffeld hebben. Tussen al dit geweld heb ik nog wel iets kunnen scoren.
Een mooie ringenkan, juskom met hyacint en 2 klossen garen. het pakje heb ik opgehaald bij Heidi het kippenhokkie. De klok en besjes komen bij Jose vandaan. Minder dan ik gewend ben, had zelfs nog geld over HAHAHA



4 opmerkingen:

  1. Niet fijn als het zo druk is.....jammer! Maar je hebt toch kei leuke dingen gevonden....die klok is echt super!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes, hoor...jammer dat het te druk was in Edam.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het zo druk was, daar kan ik ook niet zo goed tegen. Maar gelukkig heb je toch nog een paar leuke dingen gevonden.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Corinne, Wat een leuke spullen heb je toch altijd. Jou smaak komt erg overeen met de mijne . Mocht e een keer in de buur van Arnhem wezen. Kom gerust langs om een kijk je te nemen in mijn Brocante stal.

    Groeten Sylvia

    P.S Het lijk me leuk om je kennis met je te maken.

    BeantwoordenVerwijderen