zondag 4 augustus 2013

Fair in Zeist

Vanochtend vroeg even met de kids naar Zeist geweest. Eerlijk gezegd vond ik het tegenvallen, veel curiosa en antiek, weinig brocante. Was dan ook weer snel weg. Wel heb ik nog wat leuks gescoord. Bij Heerlyck Goed vond ik dit mooie beeld, had ze al vaker langs zien komen maar dan in kleur, niet zo mijn ding, maar deze is het helemaal die moest gelijk mee.

Voor Silver scoorde ik een super mooi poppenbedje, zelfs nog met het stangetje voor een hemeltje erbij.

Een leuke kussensloop altijd handig voor de bank. En 2 oude schaaltjes bij Marja van Granny Mai.

Kwam ook nog een paar heerlijke dames tegen, Corrie De Zoete Inval, Petra Wessels Geel en Ingrid Ivk K leuk jullie weer even te zien, tot in Rhoon

1 opmerking:

  1. Jammer dat de markt tegenviel.. Maar uiteindelijk toch geslaagd! Leuke dingetjes heb je gekocht.

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen