vrijdag 30 mei 2014

Brocante fair in de Laurenskerk

Vrijdag samen met collega Willy Nijgh Zujderduijn heerlijk naar de fair van Corrie De Zoete Inval in Rotterdam geweest. We waren lekker op tijd, dus stonden vrij vooraan. We hebben heerlijk rondgelopen en genoten van al het moois. ook dit keer weer wat spullen op gehaald, voornamelijk servies, en wat mooie spullen gekocht. Linda van de kwispedoor was zo lief om de 2 terrine's en grote kan die ik bij Bonjourbrocante besteld had voor me mee te nemen. De onderste terrine had Brocante Aurore voor me meegenomen naar Emst, die komt bij Caatje Antiek & Brocante vandaan. Het mooie zijden doosje kocht ik bij Linda Bracke, die ook de 3 mooie spoelkommen voor me meegenomen had. De zalfpot komt bij Brocante de Wagenschuur vandaan. Een oud lakentje en gordijntje voor het poppenwiegje van Silver. 2 Embrasses, tenminste we dachten dat het dat was, maar bleken trekkoorden te zijn, maar komt goed. En nog een licht beboterd kannetje waren mijn aankopen vandaag. Weer helemaal gelukkig, vooral met mijn beboterde spullen. Corrie De Zoete Inval Brocante bedankt, het was weer heerlijk.



 

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg! Heb je blog gevonden.....Ga je natuurlijkkk!! volgen.

    Fijne zondag

    Ben jaloers op al je beboterde spulletjes, ha als je nog iets kwijt wilt......;)

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen