zondag 16 oktober 2011

Dagje rommelmarkt en de Beemster

Vandaag een dagje met mijn vriendin op stap geweest, eerst naar een rommelmatkt in Haarlem. Daar scoorde ik een witte fluitketel, taartrooster en streef, helemaal blij was ik.
Maar wat vond ik bij het laatste kraampje? Dit onwijs gave kleine hoekkastje, en maar voor 35,00 euri, die kon ik niet laten staan. Die komt straks in de badkamer te hangen.
Daarna naar de landelijke boerderij in de Beemster, mijn vriendin was daar nog nooit geweest en keek haar ogen uit. Heerlijk weer rondgenuffeld en natuurlijk het een en ander gekocht. 2 mooie kanten kleedjes, kan je nooit genoeg hebben.
Een mooie Maria, die ik nog niet had.
een glazen stolp, 2 oude klossen garen en natuurlijk kant

En toen vond ik nog een oud stuk vitrage, waar ik mooi een douchegordijn van kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten