zaterdag 12 november 2011

Gordijnen

Ik ben zo blij en trots op mijn gordijnen ala Jean d'Arc Living, die ik helemaal zelf heb gemaakt. Ik had ze al meerdere malen gezien op internet, maar vond ze erg duur, dus dacht ik, dat kan ik zelf ook. Het was wel heel veel werk, vooral de lussen, er zitten er 16 aan elk gordijn, dus dat was 32 lussen naaien. Kant aan en tussen de losse flap, en dan in elkaar zetten
 De rolgordijnen heb ik ook zelf opgepimpt, na een tip van Tamar. Ik had overal al gekeken voor rolgordijnen met pompoentjes, maar kon ze nergens vinden. Tamar had gewoon lint gekocht en op de gordijntjes geplakt, dus dat heb ik toen ook gedaan.
 Ook de kapjes van de lampjes heb ik zelf gemaakt. Gewoon een strook stof, een tunnel erin naaien en een strik erdoor, zo gedaan. Dus ik ben tussen al het schilderwerk ook nog creatief bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten