zaterdag 26 november 2011

Verslaafd

Ik kan het echt niet helpen, maar ben verslaafd aan rommelmarkten.
Er kan geen weekend voorbij gaan of ik moet wel ff gaan neuzen.
Maar wordt nu wel zwaar hoor met die dikke buik, nog 4 weekjes te gaan.
En wie weet hoelang ik dan weer niet kan gaan struinen.
Vorig weekend was ik naar wat kleine rommelmarkten, waar ik alleen wat speelgoed voor Jay scoorde.
Maar vandaag naar Utrecht geweest, lekker groot, maar wel weer duur.
Het leek wel een brocante / curiosa markt zoveel stonden er, en die wisten de prijzen wel hoor.
Toch nog wel wat leuks kunnen vinden, maar niet echt goedkoop.
Ik vond dit grote regaal die ik heel graag wilde hebben voor boven de eettafel voor een mooi prijsje. Meestal zijn ze erg duur
 gelijk even in de verf gezet, en dit is em geworden, ben er helemaal blij mee

 Ook vond ik nog twee mooi schalen van Maestricht
 Een sauskom en stroopkannetje van Regout
 Natuurlijk kon ik het niet laten om ook nog een leuk kaartje kant en wat klossen mee te nemen
 Daarna ben ik nog even doorgereden naar Ijsselstein, naar het Brocante sfeertje, waar ik wat klossen gereseveerd had.
Was een lange dag, maar wel weer erg leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten