zondag 11 december 2011

Struinen in Utrecht

Vandaag nog een dagje naar de veemarkt hallen in Utrecht geweest met mijn vriendin. De laatste x voorlopig, over 2 weekjes ben ik uitgerekend, en van mij mag het morgen al geboren worden. Ben het zat, en die mega buik zit me in de weg. Maar toch ging het wel redelijk vandaag, en hebben we weer leuk gescoord. Een mooie terrine van meastricht met lepel, een sauskom van Regout, een kleine ringen kan van Boch, een schaal van meastricht, dit zoutbakje wilde ik al heel lang hebben maar vond ze veel te duur. Deze stond ergens tussen de troep voor maar 3 euris, dus die was natuurlijk voor mij.




En tot slot kwam ik deze lampkroon tegen voor een prikkie. Die ga ik oppimpen voor de kinderkamer, helemaal leuk.

Toen ik thuiskwam liet ik mijn kar met spullen vallen, en brak de sauskom, lepel en schaal. BALEN dus, maar heb ze gelijmd, en nu staan ze in de kast zodat ze niet meer kunnen vallen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten