donderdag 29 december 2011

Vintage Hearts

Ik ben de laatste weken lekker creatief bezig geweest. De verbouwing is zo goed als klaar, en met die mega buik kan ik ook niet zoveel meer. Ik ben nu 5 dagen over tijd, en ben het zoooo zat. Kan niet wachten tot ze eidnelijk geboren wordt. Omdat de babykamer helemaal wit is wilde ik ook graag witte muziekdoosjes voor de wieg en ledikant. Maar kon niet echt leuke vinden. Toen kwam ik op het idee om een oud muziekdoosje in een nieuw jasje te steken. Zo gezegd zo gedaan, ik heb mooie hartjes gemaakt met kant en kraaltjes, en hierin een muziekdoosje gedaan. Ben er zelf erg blij mee.


Omdat ik ze zooo gaaf vond geworden, en het zulk leuk werk is, bedacht ik dat ik ook nog een mobiel voor boven de box had. Die zag er zo uit.
En nu is ie zo geworden, is ie niet enig!!!



3 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is echt gaaf gedaan zeg! Wat een orgineel en superleuk idee! Wat zal je kindje met genietende oogjes omhoog kijken vanuit dit mooie bedje. Voor wanneer ben je uitgeteld? Spannend :))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mega gaaf. Dat heb je prachtig gedaan.
    Hopelijk vindt de kleine dit straks net zo mooi
    Nog sterkte met de laatste loodjes en alvast een goed 2012.

    Lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwww wat is dit gaaf zeg !! Wat prachtig een baby kamer in wit !

    Succes met de bevalling !

    En alvast een fijne jaarwisseling en heel veel gezondheid voor 2012 !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen