woensdag 28 maart 2012

Kledingkast

Het is alweer bijna een jaar geleden dat deze kast gemaakt is, maar heb hem nog steeds niet geshowd. Ik zag hem in de Jeanne DÁrc en dacht die moet ik hebben. Dus aan mijn broertje gevraagd of die hem voor mij kon maken, ja dus. Eerst op jacht naar oude paneeldeuren, en op een zaterdag middag heben ze hem voor me in elkaar gezet. De deurtjes voor het schuine gedeelte helemaal links heb ik langer naar moeten zoeken, die zijn er dan ook later erbij gemaakt. Het zijn oude deurtjes van een bedstee die ik op Mp vond. Ik ben nog steeds helemaal blij met mijn kast.

3 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je daar helemaal blij mee bent, hij is prachtig!

    Nog een fijne avond...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geheel prachtig, fijn he...als iets helemaal naar je zin is.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig gemaakt geen wonder dat je er zo blij mee bent.

    Wat betreft de webwinkel die je mij hebt gegeven. Kon je de taal vertalen omdat het allemaal zweeds of noors was

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen