zaterdag 30 juni 2012

De postkast

Ooit kwam ik eens deze kast op een blog tegen, geweldig vond ik hem. Geen idee wat voor kast het was, dus ook eigenlijk nooit naar gezocht.
Afgelopen week was ik op zoek naar een kast voor Jay zijn kamer, en wat kwam ik tegen? OOOO een oude postkast, mijn hart ging gelijk sneller kloppen, dat is die kast dacht ik, die moet ik hebben.
Dus gelijk gemaild voor de maten enzo en Yes hij was nog niet verkocht. Dus die kast staat gereserveerd op mijn naam. Kan niet wachten tot ik hem heb en heerlijk in kan gaan richten met allemaal mooi kant.





2 opmerkingen:

  1. Hello,

    Wat een geweldige kast! Wil ik ook!!
    Fijn weekend,

    Lieve bloggroetjes,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zou ik ook niet laten schieten, dit zijn echte aanwinsten voor je interieur!
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen