donderdag 21 juni 2012

Shoppen shoppen shoppen

ik ben er gek op, of het nu voor in huis is of kleding voor mij of de kids. En nu de uitverkoop begonnen is, kan ik me weer heerlijk uitleven. Ik koop dan altijd wat maten groter, alvast voor het volgend seizoen. Voor Silver kocht ik gister een schattig jurkje met vestje voor volgend jaar.
 En deze zonnehoed, is ie niet enig. Nu nog veel te groot, maar dat komt zeker goed, kon em echt niet laten liggen.
Voor mijn vakantie scoorde ik ook nog wat mooie jurkjes van Jottum via MP. natuurlijk allemaal wit dat is altijd goed. ben toch nooit zo van de kleurtjes.

Silver haar kledingkast ziet er dan ook voornamelijk wit uit, met licht roze, en heel af en toe een kleurtje. En natuurlijk veel kant en heel veel jurkjes in verschillende maten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten