woensdag 13 juni 2012

Rondje Frankrijk

Vorige week zijn wij een weekje naar de Vogezen in Frankrijk geweest. we zouden 2 weken gaan , maar het weer viel zo tegen dat we  eerder naar huis zijn gegaan. Maar natuurlijk heb ik eerst wel wat rommelmarkten bezocht. het viel me eerlijk gezegd wel tegen, had gehoopt wat mooi wit porcelein in te kunnen slaan. De eerste zondag ben ik samen met mijn vader naar 2 markten geweest waar we wat zink scoorden.
De week erna gingen we op zaterdag naar een brocante markt, niet veel naar mijn smakk en nog duur ook. kan je nog beter hier naar een brocante markt gaan. Wel vond ik er 2 mooie oude slopen, die al op de bank liggen en wat oude stukken zeep voor de badkamer

Daarna zouden we nog naar 2 markten gaan, maar die waren gewoon niet, heel erg jammer dus.
Zondag ochtend nog 2 markten gedaan voordat we naar huis reden.
Daar heb ik nog wat leuk keukengerei en een oud boek gevonden.
Ook heb ik nog 3 mooie maria's gevonde, de gekleurde moet natuurlijk nog wit geverfd wordenEn een oude sauskom, dit zijn mijn vondsten bij elkaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten